Monday 18 February 2013

Diri aku.

Update


Aku selalu update pasal diri aku kat Facebook, sbb kat situ jep aku rasa selesa. Ikotlah orang nak cakap apa pon, yang penting mmg hidup aku macam tu. Tetapi! Aku rasa makin tak tenteram kat FB. Sebab apa? sebab banyak manusia y mulut takdek insurans. Kengkadang ada benda bole dibuat gurau, tapi u have to think, sometimes it may hurts others feelings. *cewahh, speaking engkau! Ouh My English!

So, lately aku banyak filter apa y aku nak update. Hahahha, azman cakap, aku ni paranoid. Terlalu fikirkan apa tanggapan org, yup. Aku mmg camni. hehehhe. This is me katanya!

Perubahan? aku betol-2 nak kan benda tu, perubahan kepda y lebih baik. Tapi adakah sbb aku belum bersedia atau sebab masanya belum tiba. ya Allah, setiap hari aku berdoa padamu agar hidup ku diberkati. Aminnnn. 


                               



BACE JE KE?KOMEN LA WEYH

1 comment: