Wednesday 26 October 2011

My HouSematE

#kali ini aku akn tukarkan *aq kepada aku...^-^

fuh..post post sbelom ni seme aku letak sal friends outdoor jew kan..skarang meh aku citer sal friends indoor aku...^-^
  
kisah nya bermula begini..

pada suatu hari di uitm s.alam y sgtla besar..

aku : pok mudo..betol ke cini u angah?
pok mudo*pak cik aq : betol da...besar jugak ek u angah

aku dgn excited dlam hati berkate..."mane tangge maut y akak2 ni cakap?xnampak pon" sambil mate meliar mencari tangge maut(tangge puncak alam y sgt tggi -_-") ..

sampe kat kaunter pendaftaran..

abg P.M y baek ati : adek,meh cni tgok surat tawaran
  #aku dgan peliknye tros kasi kat abg tu....*mane x PELIK nye..tetibe mintak surat tawaran

tetibe aku tersentap biler abg tu cakap..
                                adek clap tempat ni...kat sini DIPLOMA ENGINEERING sahaja..asasi sains kat uitm puncak alam..jaoh lagi..*-_-"

malu giler weyh time ni..xtau nak letak mane muke aku y COMEL ni..^-^<---#korunk..amek baldi masing2..ok...muntah...


#so?ape kene mengene dgan cerite ni and friend ko epul?
*ha!kalau korang nak tau...cinie la aku start jupe roommate aku...#terbaekla...due2 sesat ke uitm s.alam..

name roommate aku RIFQI SAMSUDIN a.k.a IKIE...







                             y sebelah dye tu KARIM..best friend dye..-_-"

y menarik tentang JEJAKA HENSEM sorang ni..skola dye sebelah jep skola aku..MRSM TAR..tak sangke lgsong..*actually aku tak suke sangat skola tu sebab cikgu2 aku cakap dyeorang sombong..-_-"
  *hakikat:tak pon..

hurmm

IKIE ni baek giler....*DON'T JUDGE A BOOK BY ITS COVER
kuat study..*tak macam aku..kuat movie..
dye asalnye duk kuantan tapi skarang da pindah ke BUKIT JALIL..*untunglaa balek uma tiap2 minggu
tapi nak wat camne...d sebab kan rumah aku ade 4 orang jep time tu....termasok aku..aku lari kuar pegi umah orang..*insya'Allah..next sem aku LEPAK umah jep...
tu jewkot y aku tau sal IKIE..byak agi actually..tapi cam private jep..:p
SORRY tak bole nak eloborate lebih...^-^








BACE JE KE?KOMENLA WEYH

10 comments:

  1. mnarik lah epul..cm ade jd0h lak..guro je..haha
    sme2 sest..sme2 bljr kt pkan dlu..sme2 k0s..hehe

    ReplyDelete
  2. tau xpe kan..hahhahahha...tapi skunk sedey..dye da pindah..:'( weyh..mira...sal jiwang tu ko cakap aq kew?kalo yea...PM aku..aku ade hal nak gtau...

    ReplyDelete
  3. wahh wahhhh untunglaaaaa hsmate kaaau hahaha

    ReplyDelete
  4. hahahahhaha...nape untung housemate aq sharmimi?BTW..nape aq xley comment kat blog ko yup?nak follow pon xlpas..

    ReplyDelete
  5. erk....tapi cikgu2 korunk sombg..*cikgu aq cakapla..BTW..kan aq ade cakap kat citu..hakikat xpon..hahahhahahha..:P

    ReplyDelete
  6. ikie a.k.a Bruno mars.. muke dye ala ala bruno..n yg karim tu name dye bukan karim pun..so jgn terpedaya~

    ReplyDelete
  7. Salam admin.ada ig ikie ni x..sy ni kwan skolah mngah dia.lama da lost contact.admin taw?

    ReplyDelete
  8. Salam admin.ada ig ikie ni x..sy ni kwan skolah mngah dia.lama da lost contact.admin taw?

    ReplyDelete