Friday 28 October 2011

SIAPA MEREKA?

salam kembali..:P

adoyai..cuak weyh..lagi beberapa hari result akan keluar....huh..
kenela terima kan...usaha suda..doa pon suda...satu lagi benda y kene buat ialah TAWAKAL...

ok OK..lupekan sal RESULT..kali ni aku nak cerite sal HOUSEMATES..lalalallaa..#da bosanla epul..
*lantakla..blog aku..bukan blog aku..#nampak sangat di situ aku tunjok BELANG y xpernah ade..*sesungguhnya aku baek..^-^

dan nampaknya aku da start MENGAROT..

first meh aku citer sal ROOMMATE aku..#eh..ari tu bkan da cerite ke?*after IKIE left ASASI for DIPLOMA...this guy becomes my new roommate.^-^



                 
                      
                             *to MUHAMMAD..sorry..i took this one from ur FB..lalalalala..


yup....he's not from here...he's an international student,SOMALIAN..taking "international business"...and this is second last SEM for him...good looking isn't he?hehehhehhe..no u don't...he's already engaged...#kejadah yang tu pon nak gtau..:p
agak baek la..hehehehehe...maklumla..orang da nak kawen..matured giler kot..memang terbaekla..dengan aku nye y jenis giler2 cikit...hahhahahhaa..#giler banyak
sem 2 nanti tunggu aku yea MUHAMMAD..we'll spend our times together..*insya'Allah..


                        

                  PUDIN tu peneman kami...hahahahahha...tapi sedih..next sem dye da xdek kat ASASI..:'(
                              
ok...SETEROSNYE..jeng2....AMMAR...a.k.a AM...budak perlis....best giler kot dye ade dlam umah...dye kelakar and pemurah..bagi aku..bole kire as...STOCK makanan..#sorry AM..
seme dye ade..ko nak ape..cakap..periuk?beras?telor?sardin?milo?roti?jem?*ok cukop..tak perlu la kan aku mention seme benda..-_-"
BTW,hensem kan housemate aku ni...#kejadah seme orang ko nak puji*sesungguhnya puji memuji amaln mulia..


ok now last but not list dalam umah aku..MEGAT..

            
                 





ok OK...laris la blog aku lepas ni..hahahahahaha..MEGAT vogue maaa..
tpulaa korunk kalo cakap tak kenal dye..huhuhuhu...dye HOT kot...dye ni pon baek jugak even kadang2 pgl aku LOSER..
dye nila pemecah kesunyian rumah kami..*dengan nyanyiannya..#suara anda sedap k..:p

ok DONE!...huhuhuhu..ni jewla orang yang ade dalam A2902...huhuhuhuhu...tapi kami enjoy even ni jep yang ade..hope ade lagi ramai masuk...-_-"





BACE JE KE?KOMENLA WEYH

5 comments:

  1. sikit nye housemate.. -__-'

    ReplyDelete
  2. kalo lebih due org tapi byak ni xgune gak ecol..mmg sepi la umah tu..-_-"
    umah ko bape org??

    ReplyDelete
  3. lol!! abs r ko klau MEGAT tau~ TAPI dye mmg vogue gitu... :D

    ReplyDelete